אחריות

לכל מוצר ישנן התניות של אחריות.
ככלל, כל מוצר שנרכש אצלנו, יקבל מענה ושירות דרך תכתובת או טלפון.
תמיד כדאי לפנות ולהתייעץ!
* ניתן להחזיר כל מוצר תוך חודש מיום הקניה ולקבל החזר מלא – לנו לא יהיו תנאים בעניין. המשלוח אלינו על חשבון הלקוח, אנו נזכה את הלקוח על עלות המוצר כפי שחויב. על הלקוח בתקופה זאת לבחון את המוצר. לאחר
החודש הראשון ובמידה והלקוח לא דיווח על בעיה יחשב המוצר כתקין.
* אחריות על פגמים ותיקונים היא עד שלושה חודשים (ישנם סוגי פגמים שאינם כלולים באחריות).במידה והנזק
נכלל באחריות הלקוח צריך לשלוח את המוצר לתיקון אלינו – אנו נתקן ונשלח על חשבוננו את המוצר.
יש ורצוי לפנות ליעוץ בעניין זה אלינו. ניתן לפעמים לפתור את הבעיות במינימום עלות ללקוח עד חינם לחלוטין
(גם אם האחריות איננה כוללת את סוג הנזק).
* גם אם עברה תקופת האחריות, אנחנו נטפל בך ובבעיה שבמוצר – אם זה שליחת חלקים לתיקון לביתך לחסכון
דמי המשלוח.(במרבית המקרים לא נחייב על חלקים זולים אלא רק על משלוח לבית הלקוח בישראל)
* ככלל, המשלוח ללקוח הוא בישראל בלבד.
* החנות רשאית לשנות את תנאי האחריות ללא הודעה מראש. יש להקפיד ולצלם את מסך המוצר הנרכש ושיכלול
את “שורת האחריות” למניעת מחלוקת בענייני אחריות לכל מוצר ומוצר.
קניה מהנה!